loading...
سایت بیت الذاکرین
تابلو اعلانات سایت


         بِسْمِ رَبِّ اَلشُّهَدَاءِ وَاَلْصِّدِیقِینَ



.::به به اولین و بزرگ ترین سایت جامع اموزش مداحی و دانلود مداحی سایت بیت الذاکرین خوش امدید::.

                                               مدیر سایت 





 
حاج امیر عباسی
خادمین بیت الذاکرین بازدید : 908 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

دریافت فایل pdf به عنوان نسخه چاپی اشعار  

(میخوام بمیرم میون سینه زنی)-سعید پاشازاده

دریافت فایل:

*میخوام بمیرم میون سینه زنی                کفن نمیخوام آخه  تو بی کفنی

وقتی مُحرّمت میاد                            دیگه چه جای شادیه

وقتی که سر نداری تو                             سر به تنم زیادیه

ای سلطان کربلا ای سلطان کربلا منو ببر منوببر ایوان کربلا...

 

*تویی به خدا پادشاه عالمین                         قرار من و تو دم باب الحسین

زهرا(س) میگه قبول باشه                         تو هیئتا به نوکرت

دست همه جوونا رو                               بذار تو دست اکبرت

ای سلطان کربلا ای سلطان کربلا منو ببر منو ببر ایوان کربلا...

 

*حاجت میگیرم از علی اصغرتو                              فدای نخ معجر خواهر تو

هر عشقی رو غیر خودت                              از دل عاشقا بگیر

تو رو به جون مادرت                                      جونم و کربلا بگیر

ای سلطان کربلا ای سلطان کربلا منو ببر منو ببر ایوان کربلا...

حبیبی حسین(علیه السلام)

دریافت فایل:

دارم به سر یابن العَلی               سودایِ عشقت

روی لبم گل می کند                     آوایِ عشقِت

نَما یبن زهرا (سلام الله علیها)                     به ما یک عطایی

که ما هم ایشالا                                          بشیم کربلایی

حبیبی حسین(ع) جان...حسین عزیز زهرا (س)

 

هر کی دلش به عشق اربابش اسیره

سوی گناه و معصیّت هرگز نمیره

منم عبدِ مسکین                    دارم شور و آوا

ما رو کن حسین جان           خودت اهل تقوی

حبیبی حسین(ع) جان...حسین عزیز زهرا (س)

 

از جاریِ رود غمت ، آب وضومه

جون دادنِ در وادیِ تو  آرزومه

به یاد غم تو                            دل من حزینه

به اِذن ابالفضل                     زنم من به سینه

حبیبی حسین(ع) جان...حسین عزیز زهرا (س)

(عادتک الاحسان)

دریافت فایل:

 عادَتُک الاحسان    یا اباعبدا...

              یا قتیل العطشان        یا ابا عبدالله

یا اباعبدا...

کودک و مهتابم    از غمت بی تابم

                           دلبر نایابم      مهربان اربابم

درد من درمانت     فقر من احسانت

     یا عزیز الزهرا (سلام الله علیها)       جانِ من قربانت

ای غم عظمایت     ماتمی دیرینه

              در عزایت ارباب     می زنم بر سینه

مِهر تو یا مولا       با گِلم سرشت است

                    کربلایت آقا      بهتر از بهشت است

با تو شعر عزّت     خوانده دین اسلام

                  زنده از خون تو        مانده دین اسلام

شد معطّر از تو خاک  پاک گودال

      بی کفن ماندی تو     روی خاک گودال

تا ابد شرمنده    از سرت سر نیزه

          جسم تو بر خاک و رأس تو بر نیزه

تو کجا بودی ای     کشته ی بی کفن

                              تازیانه خورده خواهرت از دشمن

لاله های سُرخت جمله پرپر گشته

                                                          پیکر زینبت مثل مادر گشته

(خاکم ای آقا جون)

دریافت فایل:

خاکم ای آقا جون به زیر قدمِ تو یا ثار الله

اُمیدِ دلِ من نگاهِ کرمِ تو یا ثار الله

می خونم همیشه به یاد حرم تو یا ثار الله

با درد و غمهای بی   شمارم شمارم شمارم

اَبرَم تو آسمونِ     بهارم بهارم بهارم

تو مجلسای روضه         می بارم می بارم می بارم

الگوی هر مسلمان...حسین جان

 

برا تو اگه جون بِدَم ای آقا باز کمه یا ثار الله

شَرَرِ روضه هات ناله ی دلِ عالمه یا ثار الله

نوکرِ نوکرات منم ای گلِ فاطمه (سلام الله علیها) یا ثار الله

غَمِت با آب و گل من سرشته سرشته سرشته

اِسمِت و خدا رو قلبم نوشته نوشته نوشته

روضه هات به جان مولا بهشته بهشته بهشته

ای رکن دین و ایمان ... حسین جان...

الگوی هر مسلمان ... حسین جان ...

 

لاله ی فاطمه (سلام الله علیها) تو ذبیح خدایی یا ثار الله

سید الشّهدا ، شاه کرببلایی یا ثار الله

بی سَر و بی کفن ، سوز سینه مایی یا ثار الله

به جون خود ننگ و ذِلّت    خریدن خریدن خریدن

تو رو به خون بین گودال    کشیدن کشیدن کشیدن

سرت رو لب تشنه آقا      بریدن بریدن بریدن

ای جانفدای عطشان... حسین جان...

الگوی هر مسلمان... حسین جان...

 

(شور1)

دریافت فایل:

(شور2)

دریافت فایل:

(شور3)

دریافت فایل:

شور - امام حسین(ع)

همینه افتخارم که                               فدای دلبر جونم

به دعای بی بی زهرا(س)            به یادش نوحه میخونم

گل زهرا(س) گل زهرا(س)...

فدای اون شهیدی که                       فدای راه اسلامه

مینویسم با دست دل                       برای دلبرم نامه

 

سلام ای حضرت دلبر                 شاه لب تشنه ی بی سر

میخوام آقا بشم آخر                             تو وادیِ شما نوکر

 

کمکم کن نرم آقا                        به سوی وادی عصیان

بشم اهل مناجات و                          دعا و خوندن قرآن

 

دعا کن مثل آلاله                      به راه تو بشم پرپر

بشه شامل به حال من                 دعای دخت پیغمبر

 

دعا کن که به راه تو                 فدایی شم فدایی شم

من بیچاره هم مثل                     شهدا کربلایی شم

 

ولای تو سرشت من              عشق تو سرنوشت من

کربلا قبله ی جان و                      حرم تو بهشت من

(شور-زمینه)

دریافت فایل:

بیمار عشقم من              غمخوار عشقم من

مجنونِ سلطان و                 سالار عشقم من

دل من دل من                         از ازل مبتلایت 

شفایم شفایم                         تربت کربلایت

مولا... زندگی ام فدایت

یابن الزهرا (سلام الله علیها) گل حیدر...

خاک درت بودن             هست اعتبار من

سینه زَنَت بودن               شد افتخار من

حسین جان حسین جان          دین من مذهب من

همیشه همیشه         ذکر تو بر لب من

بشنو... بانگ یا زینبِ من...

یابن الزهرا (سلام الله علیها)... گل حیدر

با یا حسین گفتن            ما می کنیم محشر

هم امرِ بر معروف                  هم نهیِ از منکر

حسین جان حسین جان                سوز هر قلب محزون

حسین جان حسین جان ناله ی فاطمیون (سلام الله علیها)

ای غرقه به دریایی از خون...               یابن الزهرا (سلام الله علیها) گل حیدر

ما خصم استکبار            عشّاق مولائیم

راه خمینی را                    باید بپیمائیم

ولایت ولایت                  روحِ آب و گل ما

شهادت شهادت                آرزوی دل ما

داغ کربلا قاتل ما ... یابن الزهرا (سلام الله علیها) گل حیدر

(حسین...وای...ثارالله)

دریافت فایل:

بی سر و سامان توام    عبد غلامان توام ثارا...

غریب کربلا... حسین...     شهید نینوا حسین...

آقا دلم تنگ حرم      شده لطفی کن ای سالار زینب

                رسیده جان من از غصّه بر لب

         دلم خواهد شوم   فدا به راه عشقت ای دلدار زینب

             رسیده جان من از غصّه بر لب

                          

کعبه دلها یا حسین        یوسف زهرا (سلام الله علیها) یا حسین ثارا...

           کرم کن توشه ام آقا             پیِ شش گوشه ام آقا

        نوایی ده تا که شود    نوای هستی من نینوایی

            اَلا ای آنکه تو ارباب مایی

          خواهم شوم در محضرت       چو لاله پرپر و کرببلایی

            به سوز ناله ی خیر النسایی

 

نور منیری یا حسین     أنت الأَمیری یا حسین ثارا...

برای نوکری آقا     مرا کِی می بری آقا

خواهم تو را بینم در خون خود ای خامس آل نبوّت

         عنایت کن به ما فیض شهادت

کرم نما یابن الزّهرا(سلام الله علیها)

                          ألا ای ساقی صهبای رحمت

    بیایم یک شب جمعه زیارت

 

شور امام حسین (برادر پاشازاده)

دریافت فایل:

شور امام حسین (ع)

*کرببلا برای من جونم آقا برای تو اربابم

         منت کشی برای من عاشق کشی برای تو اربابم

اگه منو نمیخوای آقا بگو برم دیگه نیام

اگه منو نمیخوای آقا بدون ولی تو رو میخوام

اگه منو نمیخوای آقا آقا آقا

میدونم برات سربارم حسین

بیرونم کنی بیچارم حسین



*مجنون شدن برای من لیلا شدن برای تو اربابم

نوکر شدن برای من آقا شدن برای تو اربابم

اگه منو نمیخوای آقا وِلِت نمیکنم تو رو

  اگه منو نمیخوای آقا یه وقت به من نگی برو

                                                           اگه منو نمیخوای آقا آقا آقا

حتی بعد مرگ قبرم روشن

آخه تربتت همراه من حسین

 

*پایین پا برای من  ایوون طلا برای تو اربابم

    سینه زنی برای من این روضه ها برای تو اربابم

اگه منو نمیخوای یه کم بهم محل بزار

اگه منو نمیخوای بزرگی کن به روم نیار

اگه منو نمیخوای آقا آقا آقا

دیگه اونی که میشناسی شدم

توبه کردم و عباسی شدم حسین

(شور)

دریافت فایل:

شور امام حسین علیه السلام – برادر سعید پاشازاده



*میگم دم اذون مغرب تو رو به جون زهرا(س)

مثل رسول ترک و طیّب من وعوض کن آقا

به دور پرچکت طواف می کنم

حساب گناهام و صاف می کنم

همیشه آبروت و بردو آقا

به روم نیار من اعتراف می کنم

هر چی میخوای ازم بگیر

نوکریت و نگیر ازم بذلر بیام بازم حرم

تو رو به حقّ گریه های مادرم

حسین قتیلُ العَبَرات...





*نوکر می دونه پیش ارباب همیشه زیر دِینه

روی لبای اون یه عُمره سلامِ بر حسینه

خدا وکیلی این حسینیه ها

برکت مَحلّمونه آقا

مگه نگفتی هر جا روضه باشه

حرم ماس شبیه کربلا

هر چی میخوای ازم بگیر

شال عزا رو پس نگیر

پیرن سیا رو پس نگیر

سینه زنی و روضه ها رو پس نگیر

حسین قتیلُ العبرات...



*امشب شده دلم دخیل ضریح کفّ العباس

دست بریده ی ابالفضل رو سر سینه زنهاس

تو روضه روحشون و شاد می کنیم

گریه با نوحه شون زیاد می کنیم

همه ی پیر غلاماتون و مثه

ناظم و شاه حسین و یاد می کنیم

هر چی میخوای ازم بگیر

ماه مُحرّم و نگیر

عَلَم و پرچم و نگیر

کشته کربلاتم این غم و نگیر

حسین قتیل العبرات...

 

(ما همه سینه زناتیم)

دریافت فایل:

ما همه سینه زنانیم      ای که تو خون خدایی

                    آقا جون عنایتی کن       تا بشیم کرببلایی

حسین ... وای...

خدا اسمت و از اوّل     روی قلب ما نوشته

روضه های تو حسین جان      برا ما خودِ بهشته

بیا ای کریم عالم    به ما معرفت عطا کن

دل ما رو تا قیامت تربت کرببلا کن

بیا کاری کن که آقا     ما پیِ گناه نباشیم

همیشه ز لطف زهرا (سلام الله علیها) گدای این خونه باشیم

به تموم سینه زنها     کن عنایت گل زهرا (سلام الله علیها)

نماز اوّل وقت     فیض بندگی و تقوی

حقّ اون سنگر نشینا     ما رو کن فدای عشقت

تا بشیم مثل شهیدا    خاک کربلای عشقت

(من کبوترم در حریم تو)

دریافت فایل:

من کبوترم در حریم تو  سیدی یا ثارالله

مستحقِّ بیت الکریمِ تو سیدی یا ثار الله

یادِ روضه های تو               با نسیم عاشورا

سینه میزنم تا که                شاد بشه دل زهرا (سلام الله علیها)

حسین...

بی نوا بودن در حریم تو پادشاهیِ دنیاس

اَجر سینه زن اَجر گریه کن با خود  بی بی زهراس (سلام الله علیها)

می کنه تشکر از             عاشقای ثار الله

مثل احمد و حیدر            دختر رسولَ الله

حسین...

دوس دارم آقا تا حرم بیام که مجاوِرِت بشم من

مثلِ اون شهیدا بِخَر ، من و تا که زائرت بشم من

یادِ اون شقایق ها جلوه های خوش عهدی

کشته های راه عشق

با نوای یا مهدی(عج)

 حسین...

من که مورِدِ لُطفِت هستم و رحمت و عنایتِ تو

دوس دارم که با رهبرم بیام کربلا زیارت تو

می کِشَم به دوش جان      پرچم ولایت را

تا عطا کند زهرا (سلام الله علیها)      عاقبت شهادت را

حسین... 

(ای سید و آقایم)

دریافت فایل:

ای سید و آقایم                                    ای ماه دل آرایم 

من عاشق و تو معشوق                   من عبد و تو مولایم

ای خون خدا ارباب                             خورشید ولا ارباب

ای نور دل زهرا(س)                           شاه شهدا ارباب  

ای کرببلای تو،جنّت به بهشتی ها             حبِّ تو و اولادت،عزت به بهشتی ها

نام تو شده حک بر،اعلای حریم ا...            گردد دل عالم مست،با نغمه ثارا...

یا سیدی یا مظلوم...

با یاد عزای تو،قدِّ دو جهان خم شد         مسکین سر کویَت،سلطان دو عالم شد

از روز ازل آقا،غرق مِحَنت گشتیم       از مَرحَمت زهرا(س)،ما سینه زَنت گشتیم

با یک نظر لطفت،قلبم چو طلا گردد                 کِی رزق محبینت،یک کرببلا گردد

سرمایه عمر من،ذکر یا حسین تو               حج من و سعی من،بین الحرمین تو

گوید همه دم با شوق،مجنون قدیم تو       خواهم که شوم آخر،من خاک حریم تو

ای ماه تجلایت،قرص قمر ای ارباب        گر از تو شوم غافل،خاکم به سر ای ارباب

ای ماه منیر من،ای نعم الامیر آقا                  در روز جزا از لطف،دستم تو بگیر آقا

(به سبک رفتند یاران)

دریافت فایل:

           *شرمنده ی لطف امام عالمینیم

                        سینه زنان سوگ جانسوز حسینیم(ع)

خورشید دلها       فرزند زهرا(س)

            ای که به درد غربت یاران دوایی

                  ما را کن آقا چون شهیدان کربلایی

جانم حسین(ع).... 

           *آنان که با رمز یا زهرا(س)پر کشیدند

               درد غمت را بر وجود خود خریدند

دلبر گزینان     سنگر نشینان

           عشاق خورشید جماران،پیر عزت

                                 آلاله های سرخ صحرای ولایت

جانم حسین(ع)...

          *کون و مکان لیل و تو مهتاب دو عالم

                                  خلقت همه عبد و تو ارباب دو عالم

تو عشق مایی       خون خدایی

           جایی که در مدح تو ایزد لب گشاید

                               مدح تو از همچون منی هرگز نیاید

جانم حسین(ع)... 

          *ای عشق تو تا روز محشر سرنوشتم

                            بین الحرمین تو رضوان و بهشتم

هستم کبوتر    در صحن دلبر

           پر می زنم بر اوج آفاق گدایی

                              دارم به یادت ناله و سوز و نوایی

جانم حسین(ع)...

           *سوزد فلک از آتش آوای زینب(س)

                                دلها بسوزد از غم عظمای زینب(س)

دیده حسینش               نور دو عینش

            در بین گودال بلا افتاده بی سر

                     بر سر زنند از ماتمش زهرا(س) و حیدر(ع)

جانم حسین(ع)...

           *نیزه نشین گشته سر دلدار زینب(س)

                 غرق به خون گردیده جسم  یار زینب(س)

دارد نوایی         آه از جدایی

             ای یادگار فاطمه(س)ای جان زینب(س)

       بنگر دمی بر دیده ی گریان زینب(س)

جانم حسین(ع)....

           *عون و حبیب و قاسم و اکبر کجا رفت

            جانا بگو عباس آب آور کجا رفت

نعم الحبیبم     یار غریبم

           دیدی فلک آخر تو را از من جدا کرد

            قلب حزینم را به داغت مبتلا کرد

جانم حسین(ع)...

*************************

(حسین یابن زهرا)

دریافت فایل:

ما سینه زنان غم عظمای حسینیم            ما زائر دلخسته ی بین الحرمینیم

مرغ دل بشکسته ی ما گشته هوایی            هر لحظه غریبانه شود کرببلایی

ناله همه در مرثیه علقمه داریم              ما بر لبمان نغمه یا فاطمه(س) داریم

حسین یابن زهرا(س)...

یا فاطمه(س) جان کن نظری بر منِ سائل       تا که بشوم بهر گدایی ز تو قابل

یا فاطمه(س) من عاشق بین الحرمینم       من نوکر عشاق و محبین حسینم

این سینه زدن را ز تو دارم ز تو دارم            ای عشق تو و ذریه ات دار و ندارم

این سینه زنی عزت من آبروی من               یک مُهر قبولی ز شما آرزوی من

هر چند که ناقابلم و خانه به دوشم             این نوکریَم را به دو عالم نفروشم

مادر کرمی کن که به راه تو فدا شم         من همسفر خیل عظیم شهدا شم

آنان که به یا فاطمه(س) گشتند، خدای    از عشق حسین بن علی کرببلایی

یاد شهدا و همه انصار ولایت                     جان بر کف و همراه و نگهدار ولایت

یاد و شهدایی که چه بی واهمه بودند         دلداده عشق علی و فاطمه بودند

باید که ادامه بدهیم راه شهیدان                 تا روز عیان گشتن آن دلبر پنهان

باید که مسلّح بشود اسلحه ی دین          تا روز رها گشتن لبنان و فلسطین

باید که بمانیم همه با شور حسینی           دلداده ی سید علی و یار خمینی

******************************

(مستم ای گل زهرا)

دریافت فایل:

مستم ای گل زهرا(س)          از صهبای میخونت

دستم و بگیر آقا                  نَرَم از در خونت

گدایی از این خونه         سر افرازی دنیاست

عاقبت به خیری با       دعای بی بی زهراست(س)

آقا...ارباب خوب و مهربونم          روز و شب به عشقت میخونم

ای غریب کربلا...وای...

 در زندان شهر نور       به عشق تو زنجیرم

بی گریه برای تو       واللهِ که می میرم

گرچه عارم و ننگِ     دربار شما هستم

اما ای حسین جانم     دل بر مهر تو بستم 

آقا...بذار بشم برات قربونی

راست میگم اینو خوب میدونی

ای غریب کربلا...وای...

*******************************

(به سبک خسته خسته-محمود کریمی)

دریافت فایل:

(خسته ی خسته دل بیقراره      هوای کویِ دلبر و داره)2بار

بشنو آقا به حق زهرا(س)

سوزو نوای ماها رو    جون رقیه کربلایی کن تو ما رو

دلبر ما دلبر ما.. حسین

(خودت میدونی به تو اسیرم       بی تو من آقا باید بمیرم)2بار

مهر تو در سرشتم آقا      عشق توسرنوشتم آقا

روضه های تو جنت وهم بهشتم آقا

ناله دارم تو روضه ها... حسین

دلبر ما دلبر....ما حسین

(مثل شهیدا کاشکی فدا شیم      لاله ی سرخ کرببلا شیم)2بار

اون شهدا با شور و آوا             شدن فدایی حسین

 بودن تمامی دلداده ی پیر خمین

ای یاور رهبر ما....حسین

دلبر ما دلبر ما... حسین

 

شور امام حسین (برادر پاشازاده)

دریافت فایل:

*ای رفیق دارم یه وصیّت            زیر تابوتم دمه هیات

به عزت و شرف کربلا    بلند بگو یا ابا عبدالله

کاش نفس آخرمو   بکشم توروضه ها

کرببلا بهشته یا    که بهشت کرببلا

میرم از این دنیا     خونه مادرم زهرا

میشم مهمون سقا ،سقا

حسین وای...

 

*عشق مولامه همه ی دین     موقعه دفنم جای تلقین

به عزت و شرف کربلا    بلند بگو یا ابا عبدالله

ذکر شهادتینمه   یا حسین و کربلا    میان شب اول قبر    ارباب و امام رضا

من کفن نمیخوام      بی کفنه آخه آقام       بازم روضه و اشک و اشکام

میرم از این دنیا        خونه مادرم زهرا

میشم مهمون سقا ،سقا

حسین وای...

 

*سر خاک من تا میتونی          جای اشک و فاتحه خونی

به عزت و شرف کربلا    بلند بگو یا ابا عبدالله

میگم به اربابم که از        همه عالم سری تو

توی بهشتم که برم       میکنم نوکریتو

لیلامه مجنونم        عشق حسینه تو خونم

بین دستاشه جونم جونم

میرم از این دنیا خونه مادرم زهرا

میشم مهمون سقا ،سقا

حسین وای...
 

شور امام حسین (برادر پاشازاده)

دریافت فایل:

شور امام حسین(ع) – برادر سعید پاشازاده

*تو روضه ها مادر من          با دعای مادر تو

شیر میداد و گریه میکرد    برا علی اصغر تو

در خونت حسین   دیگه اسیر شدم

جوونیم و دادم     خوب جایی پیر شدم

من و یادت نره لحظه ی آخرم

من و یادت نره عمریه نوکرم

من و یادت نره وقت مردن بیا بالا سرم

اربام حلالم کن...

 

*این شب جمعه هم اگه    نشد به کربلا بریم

به جای اون حرم میریم      پابوس سید الکریم

دل و گره زدم        به پرچمت حسین

محاله وقت مرگ    نبینمت حسین

شبای جمعه ها روضه میشه به پا

شبای جمعه ها دل میره قتلگاه

شبای جمعه ها زائر تو میشه حتی خدا

اربام حلالم کن...

 

*چقدر دلم تنگه برا    شبای بین الحرمین

بهشت یه در داره اونم   اسمش اینه باب الحسین

یه دل تو مشهد و      یه دل تو کربلا

ارباب حسینه و         سلطان امام رضا

تو رو عشقه فقط ای امید همه

تو رو عشقه فقط ای گل فاطمه(س)

تو رو عشقه فقط با ابالفضل امیر علقمه...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شهدا را یاد کنید با یک ذکر صلوات روابط عممومی سایت:09398301649
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایااشعار+سبک مورد پسند شما هست
    لوگوی دوستان

    کتیبه بزرگ ترین مرجع ابزار و طرح های مذهبی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 580
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 312
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 868
  • بازدید سال : 9,515
  • بازدید کلی : 252,993